آگهی Icelandair مردی را جستجو می کند که نمی خواهد ترک کند

پس از کمپین‌هایی از بازدید از ایسلند که شامل ایمیل‌های خارج از دفتر تشکیل شده توسط پونی‌ها و پارودی‌های مارک زاکربرگ بود، این کشور در تولید کمپین‌های گردشگری جالب و خلاقانه‌ای که هم زیبایی این کشور و هم طنز عجیب آن را به نمایش می‌گذارد، بسیار داغ بوده است.

Icelandair با کمپین جهانی جدید خود، “توقف آسان، ترک کردن سخت” به روند ادامه داده است و داستان بین المللی جستجوی یک توریست به نام الیور ویلسون را روایت می کند که در شرف از دست دادن پرواز خود است.

ایسلندایر به عنوان حامل ملی، تنها در سال 2022، 3.7 میلیون مسافر را به 51 مقصد در اروپا و آمریکای شمالی منتقل کرد.

این فیلم کوتاه مخاطبان را از سالن خروج فرودگاه به اسپا، بارها و قایق‌ها می‌برد، زیرا مردم کشور به جستجوی الیور کمک می‌کنند، کسی که عجله‌ای برای گرفتن پرواز خود به پاریس ندارد.

هدف از این کمپین که توسط پابلو لندن ایجاد شد و توسط سام هیبارد از طریق Somesuch کارگردانی شد، تبلیغ گزینه رزرو توقفگاه خطوط هوایی است، چیزی که از دهه 1960 وجود داشته است. این به مسافران این امکان را می دهد که برای چند روز از سفر بین ایالات متحده و اروپا برای دیدن مناظر ایسلند استراحت کنند.

Gísli Brynjólfsson، مدیر بازاریابی در Icelandair، می‌گوید: «Stopover Icelandair همیشه یک بخش اساسی از مدل کسب‌وکار ما بوده است و امیدواریم در سال 2023 و پس از آن رشد کنیم. با این کمپین جدید، ما مشتاق هستیم که به مردم دیدگاهی تازه در مورد سفرهای ماوراء اقیانوس اطلس ارائه دهیم و چیزی را که معمولاً کاملاً عمومی است به چیزی واقعاً فراموش نشدنی تبدیل کنیم.

این کمپین جهانی که از اواسط ماه مارس در سراسر اروپا اجرا شد، در بریتانیا، ایرلند، دانمارک، سوئد، نروژ، فنلاند، آلمان، فرانسه، هلند، سوئیس، ایالات متحده و کانادا اجرا خواهد شد. در حالی که طرح رسانه در هر بازار متفاوت است، شامل تلویزیون، تقویت رسانه های اجتماعی، یوتیوب و سینما می شود.

دن واتس، مدیر خلاقیت اجرایی پابلو، افزود: «Icelandair در قلب یک کشور واقعاً منحصر به فرد و جادویی قرار دارد. بنابراین، ما در اصل ابرقدرت Icelandair – خود ایسلند – را مجدداً بررسی کردیم و سؤال را از “چگونه مردم را مجبور به توقف کنید؟” تغییر دادیم؟ به “در واقع چگونه آنها را وادار به ترک آنها می کنید؟”