آژانس از 62 بالاتر، TBWA و فراتر حرکت می کند

Spotify

Spotify در حال گسترش آکادمی تبلیغات Spotify خود به کانادا است. این برنامه دارای یک فرصت آموزشی محلی برای بازاریابان است تا درک بهتری از نحوه باز کردن پتانسیل کامل کمپین های خود داشته باشند.

Strat7

بینش استراتژیک جهانی و گروه تحلیل مصرف کننده Strat7، استراتژی، بینش و مشاوره برنامه ریزی Rainmakers CSI را به دست آورد. این خرید مزایای قابل توجهی از Strat7 از جمله مشتریانی مانند جانسون و جانسون و دیاژو و همچنین اعضای تیم سازمان را ارائه می دهد.

پروژه تقطیر

پروژه تقطیر با اتحادیه اعتبار مصرف کنندگان برای ارائه خدمات استراتژیک و خلاقانه همکاری می کند. TDP برای توسعه داستان برند CCU و ایجاد یک برنامه ارتباطی جامع چند پلتفرمی برای ایجاد آگاهی برای پیشنهادات خود و ایجاد رشد تلاش خواهد کرد.

گروه

Troup یک کمپین تبلیغاتی برای کتابخانه و موزه ریاست جمهوری JFK راه اندازی خواهد کرد. این کمپین نمایشگاه جدید آژانس، “خدمت و فداکاری” را تبلیغ می کند.

TBWA

آژانس Omnicom، TBWA، Dark Horses، یک آژانس خلاق ورزشی پیشرو در بریتانیا را خریداری کرد. هدف این خرید تقویت تخصص تجربه برند TBWA در بریتانیا است

اگر به‌روزرسانی‌هایی دارید که می‌خواهید با Adweek به اشتراک بگذارید، لطفاً همچنان با ما در [email protected] تماس بگیرید.