آژانس از 62 بالاتر، TBWA و فراتر حرکت می کند

گردآوری درهای گردان یک سری در حال پیگیری حرکت ها در آژانس های سراسر جهان است. در حالی که این مجموعه در چند سال گذشته بخشی از AgencySpy بوده است، ما جمع بندی هفتگی خود را به سایت Adweek می بریم. پنج‌شنبه‌ها بر خریدها، برنده‌های مشتری، راه‌اندازی محصولات و آژانس‌ها و سایر اخبار تاکید می‌کنند، در حالی که جمعه‌ها استخدام‌ها، ترفیع‌ها و سایر جابجایی‌های پرسنل را بررسی می‌کنند.

آژانس این هفته مجموعه‌ای از راه‌اندازی کمپین‌های تغییر صنعت، خرید و برندسازی مجدد را در کانون توجه قرار می‌دهد.

62 در بالا

62Above از جدیدترین مشتری خود، Discover Coronado استقبال کرد. این آژانس اولین مأموریت خود را برای انجام تحقیقات بازار و قرار دادن کورونادو به عنوان یک مقصد ساحلی دلربا و آسان کالیفرنیا، افزایش میانگین نرخ روزانه استراحتگاه و طول مدت اقامت، دریافت کرد.

کول مک ووی

مدرسه گدارد، ارائه‌دهنده ملی آموزش دوران کودکی، Colle McVoy را برای رهبری استراتژی و توسعه یک کمپین خلاق با هدف افزایش آگاهی و توجه خانواده‌ها در سراسر کشور انتخاب کرده است.

گاز گرفته

آژانس TikTok Gassed اکنون خدمات خود را گسترش می دهد تا در کانال های رسانه های اجتماعی متا، فیس بوک و اینستاگرام در دسترس باشد. آژانس اکنون می‌تواند استراتژی‌هایی را برای افزایش کارایی شرکا برای دستیابی به KPIهای اصلی آزمایش، تکرار و پیاده‌سازی کند.

فورس مارش

Fors Marsh شرکت بازاریابی تأثیر اجتماعی برون گارسیا را با خدمات کامل خریداری کرد. پس از دو سال شراکت برای ارائه کارهای تاثیرگذار، این خریدها قبلاً رابطه آنها را تقویت می کند.

گروه رسانه ای هواس

گروه رسانه هاواس آژانس دیجیتال و مشاوره داده نویز دیجیتال مستقر در ونکوور را خریداری کرد. هدف این خرید گسترش ردپای Havas Media Group در آمریکای شمالی و ایجاد تخصص آن در عملکرد دیجیتال و فناوری داده است.

پلیس لافلین

Laughlin Constable به عنوان آژانس ملی رکورد برای گوشت گاو وین انتخاب شد. این آژانس استراتژی، خلاقیت، بازاریابی اجتماعی، روابط عمومی و رسانه را رهبری خواهد کرد.

گروه جهش

Leap Group آژانس دیجیتال خدمات کامل خود، Leap Agency را به (human)x تغییر نام داد. نام تجاری جدید، با یک وب سایت و لوگوی جدید، نشان دهنده ارزش های اصلی، فردیت و چشم انداز جسورانه آژانس برای آینده است.

دربان روابط عمومی

ایزابل دوپلسیس یک شرکت روابط عمومی و بازاریابی به نام PR Concierge راه اندازی کرد. این شرکت بر روی خدمت به استودیوها و افراد خلاق در زمینه تبلیغات، فناوری و سرگرمی متمرکز است و استراتژی ارتباطات، روابط رسانه ای، تولید رویداد و مدیریت رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد.

ScienceMagic

Brompton ScienceMagic را به عنوان آژانس جهانی رکورد جدید خود انتخاب کرد. این مشارکت حول ایجاد یک پلتفرم برند جهانی جدید و راه اندازی اولین کمپین برند جهانی خود متمرکز خواهد شد.

مهر + گیل

TriNet هویت برند جدید خود را با هدف قرار دادن خود به عنوان پلتفرم ایده آل برای مشاغل کوچک و متوسط ​​رونمایی کرد. هویت تکامل یافته توسط آژانس برندسازی جهانی Siegel+Gale طراحی شده است.

وگان شلخته

برند Slutty Vegan به Adweek گفت که در حال صدور RFP برای یک آژانس با سابقه است. بر اساس بیانیه ای، هدف این برند غذایی وگان «درگیر کردن و سرگرم کردن وفادارترین شلخته های روی کره زمین با یک خط لوله مداوم از محتوای دوپ است».