آژانس‌های استاگول در جدید کریسپین پورتر + بوگوسکی ترکیب می‌شوند

کریسپین پورتر + بوگوسکی در چند سال گذشته تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است، از ضررهای کلیدی حساب تا تغییرات رهبری و تبدیل شدن به بخشی از شبکه رسانه ای استاگول.

در حال حاضر، در بزرگترین تقویت اخیر برای آژانس مشهور، چهار آژانس در Stagwell در حال ترکیب نیروها تحت پرچم CP+B هستند. MMI، Vitro و Observatory به عنوان CP+B در سراسر آمریکای شمالی گرد هم می آیند و مجموعه ای از قابلیت های جدید را برای ایجاد یک آژانس نیروگاه یکپارچه اضافه می کنند.

به گفته Stagwell، CP+B تازه‌سازی شده در پاسخ به خواسته‌های بازاریابان مدرنی است که به دنبال سادگی، یکپارچگی و خلاقیت هستند. سه آژانس، توانایی CP+B را در ارائه این نیازها با افزودن رسانه های پولی و عملکردی و بازاریابی، بینش محتوا و مخاطب، و تجزیه و تحلیل افزایش می دهند.

براد سیمز، مدیرعامل جهانی که همچنین مدیرعامل گیل است، در بیانیه‌ای گفت: «در شش ماه گذشته، ما در پاسخ به تقاضای رو به رشد برای راه‌حل‌های یکپارچه که در خلاقیت، رسانه و ارتباطات کارایی دارند، مجموعه برندهای خود را بررسی کرده‌ایم. . “این حرکت DNA تحول آفرین CP+B را بازیابی می کند و رسانه های MMI و بازاریابی عملکرد، بوتیک خلاق Vitro و قابلیت های سرگرمی مارک رصدخانه را ادغام می کند.”

تحت رهبری سیمز، CP+B از آگوست 2022 با شرکای مشتری جدید از جمله Dropbox، Old Dominion Freight Line، Plackers و Nasonex در مسیر رشد قرار گرفته است و به مجموعه موجود خود که توسط ویسکی اسکاچ بوکانان لنگر انداخته است، افزوده است. آژانس جدید بیش از 300 کارمند دارد که رسانه ها، خالقان و دیجیتال را در مقیاس بزرگ گرد هم می آورد زیرا آژانس به نظر می رسد با فهرستی از برندهای موجود از جمله آمازون، ماریوت، پروکتر اند گمبل و 19 جنایات رشد کند.

آژانسی که بازی را تغییر داد

سیمز به Adweek گفت که تعداد کمی از آژانس ها می توانند ادعا کنند که مسیر صنعت را به روشی که کریسپین انجام داده تغییر داده اند.

کریسپین اساساً با ترکیب خطوط خلاقانه و رسانه‌ای و قرار دادن درآمد در هسته هر ایده، طرز فکر ما در مورد تبلیغات را تغییر داد. سیمز گفت: در آن زمان تحول ایجاد شد و ما معتقدیم که با این حرکت دوباره متحول خواهد شد.

یکی از چیزهایی که سیمز از زمان تصدی پست مدیرعاملی جهانی در اکتبر دیده است، تقاضای بزرگ بازار برای کریسپین است. او گفت که این برند دارای ارزش و آگاهی باورنکردنی است و آهنربایی برای مشتریان و استعدادها است و آن را به بخش مهمی از اکوسیستم استاگول تبدیل می کند.