آمیت سینها و دیپالی پرتی سینها

آمیت سینها، مدیر ارشد فنی و رئیس بخش تحقیق و توسعه، عملیات و خدمات مشتری در Zscaler، می‌گوید: «به دلیل مدتی که در MIT بودم، آموزش و فرصتی برای کار با باهوش‌ترین افراد در طول حرفه‌ام داشتم. شرکت امنیت اطلاعات مبتنی بر ابر به علاوه، دوستان و همکارانم فکر می‌کنند من باهوش‌تر از آنچه هستم هستم!» جدای از شوخی، او و همسرش دیپلی، آنقدر برای وقت خود در کمبریج ارزش قائل بودند که تصمیم گرفتند با ایجاد بورسیه ریاست جمهوری برای دانشجویان فارغ التحصیل بین المللی در گروه مهندسی برق و علوم کامپیوتر، قدردانی خود را اعلام کنند.

تغییر توسط مردم هدایت می شود. آمیت می‌گوید: «MIT آهنربایی برای افراد باهوش، پرشور و رانده است که از پذیرش وضعیت موجود خودداری می‌کنند. “MIT به آنها فرصتی می دهد تا با دیگرانی که کنجکاوی سیری ناپذیر و انگیزه ای بی امان برای حل مشکلات سخت دارند تعامل کنند.” این دو می دانند که هزینه می تواند یک عامل بازدارنده به خصوص برای دانشجویان بین المللی باشد. او می‌گوید: «ما امیدواریم که بورس تحصیلی ما بتواند مانع مالی را برای دانشجویان بین‌المللی شایسته برطرف کند و به آنها اجازه دهد رویای خود را برای ادامه تحصیل و تحقیق در MIT محقق کنند.

پرداخت آن به جلو. آمیت می گوید که بدون کمک مالی که دریافت کرده بود نمی توانست در MIT شرکت کند. او می‌گوید: «در آینده، من دوست دارم ببینم این مهندسان جوان که توسط انجمن ما حمایت می‌شوند چگونه در جهان بیرون می‌روند و تفاوت بزرگی ایجاد می‌کنند. “شاید آنها برگردند و برای نسل‌های بعدی انجمن‌های اجتماعی ایجاد کنند.”

به MIT کمک کنید تا دنیای بهتری بسازد. برای اطلاعات بیشتر با دیوید وودراف تماس بگیرید: 617.253.3990; [email protected]. یا به give.mit.edu مراجعه کنید.