آدیداس به خریداران اجازه می‌دهد در AR از Indigo Herz Drop استفاده کنند

آدیداس از واقعیت افزوده برای تبلیغ خط مد خود بر اساس Indigo Herz، یکی از میمون‌های حوصله استفاده می‌کند و به خریداران این فرصت را می‌دهد تا از طریق لنز اسنپ‌چت، اقلام انتخابی از این مجموعه را مشاهده کرده و به صورت مجازی امتحان کنند.

آدیداس برای ایجاد این فعال سازی با استودیوی فناوری خلاق Beyond همکاری کرد. کاربران اسنپ چت می توانند لنز AR را از پروفایل اسنپ چت آدیداس فعال کنند تا مواردی مانند هودی خزدار و شلوار خزدار را در فضای دیجیتال مشاهده کنند. خریداران همچنین می توانند کفش های این مجموعه را در واقعیت افزوده امتحان کنند.

این لنز پیوندهایی به فروشگاه آنلاین آدیداس ارائه می دهد، جایی که خریداران می توانند اقلام Indigo Herz Drop را که به صورت دیجیتالی مشاهده کرده اند خریداری کنند.

استیسی کینگ، رئیس جهانی ارتباطات و فعال‌سازی در آدیداس، گفت: «به‌عنوان برند همکار اصلی، ما دائماً به دنبال فعال‌سازی‌ها و نوآوری‌هایی هستیم که به جامعه ما بهترین فرصت را می‌دهد تا سه راه راه را تکان دهد – چه در فروشگاه یا به صورت دیجیتالی». // استودیو.

به‌عنوان برندی که سال‌ها آزمایش‌های مجازی ارائه می‌دهد، لحظه واقعیت افزوده فرصتی عالی برای زنده کردن میمون بی‌حوصله ما، Indigo Herz، از طریق قالبی با واقعیت ترکیبی بود.»

دیوید روبوستلی، بنیانگذار و مدیر خلاق Beyond، به Adweek گفت: «راه اندازی تجربه واقعیت افزوده Adidas Indigo Herz Drop کاربران را در قلمروی پویا از اکتشاف غرق می کند. آدیداس از طریق فناوری AR اسنپ چت از کاربران دعوت کرد تا به معنای واقعی کلمه وارد مجموعه شوند.

او توضیح داد: «با کار با Lens Cloud، ما توانستیم از فرمت‌های فایل بزرگ‌تر استفاده کنیم و روایتی همه‌جانبه ایجاد کنیم تا تعدادی از آیتم‌های مجموعه را با جزئیات بررسی کنیم. «فناوری ردیابی بدن به ما این امکان را می‌دهد که آزمایش‌های مجازی را در نظر بگیریم و ارزش واقعی را برای کاربر به‌عنوان نام تجاری اضافه کنیم. در مجموع این تجربه یک پل بدون درز را به محیط خرید آدیداس، تنها با یک کلیک، ایجاد می‌کند.»

Beyond تجربه قبلی با فناوری آزمایش لباس AR دارد. اوایل سال جاری، این استودیو اولین مجموعه کپسول مد Phygital مد “تمام چرخه” خود را راه اندازی کرد که تا حدی به افراد اجازه می دهد قبل از خرید یک نسخه واقعی از کالا، هودی را در واقعیت افزوده امتحان کنند.