جیمی ری، یکی از بنیانگذاران آژانس تأثیرگذار Buttermilk، اظهار داشت: “کمپین های مربوطه Tesco و Asda منعکس کننده این احساسات هستند، و دسترسی و مقرون به صرفه بودن را در اولویت قرار می دهند زیرا ادعای خود را به عنوان محبوب ترین جشن ها برای خانواده مطرح می کنند.” سوپرفروشگاهها با همکاری با کارشناسان آژانس برای ایجاد تجربیات منحصربهفرد مشتری مانند اتوبوس تاجگذاری VIP و یک میخانه مقرونبهصرفه لندن، نقاط تماس را برای شرکای برند خود به حداکثر میرسانند تا آگاهی و ارتباط بین مصرفکنندگان ایجاد شود.»