لیست جدید pbn ها

کسب و امور برای ترقی بایستی روی مارک خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از راه و روش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و فعالیت اینترنتی است.
برای ساخت یک وب وبسایت عالی، کارهایی می بایست انجام شود. او‌لین کاری که بایستی در همین حوزه انجام بدهید این میباشد که یک نام اینترنتی خوب و جالب انتخاب کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که گزینش می کنید برای به دست آوردن و عمل شما منطقی می باشد و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از عبارات ناآشنا استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن است که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین مقاله 10 آیتم مضاعف حساس را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب وبسایت خویش از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما به جهت مخاطبان جالب خواهد بود و چند گام به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویه منطقی و اساسی

البته وب سایت باید از لحاظ ظاهری قشنگ باشد. ولی مهمتر از آن، ابتدا بایستی نحوه کار حساس تارنما خود را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خویش را تعیین کنید یا حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، باید گزینش نمایید که چه برنامه ای به جهت سایت خویش در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت وبسایت و هم به جهت بهینه سازی سایت برای گوگل حساس است. چون گوگل علاوه بر محتوا، ساختار وب سایت را نیز در حیث می گیرد.
به همین استدلال بایستی از لحاظ بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که کسانی که از تارنما شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی اساسی آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را شعور نمایند و همچنین در جايگاه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. داده ها ظریف و مرتبط مهم تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردمان همت به جهت ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت برد در به دست آوردن و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران آگاه کند. هر کسب و کاری که دارید، برای هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند واجب است. این بدان معناست که شما باید در جایی دیتاها کاملی در مورد به دست آوردن و کار خود داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در گزینه مدل کاری که انجام می بدهید به کارگیری کنید. به تیتر مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک محصول است، باید تصاویری کلیدی کیفیت خوب برای کلیه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی عمل می نمایید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی تمام کارها و کارهای انجام شده را کلیدی جزئیات در وب وب سایت خویش قرار دهید.
به تیتر مثال صاحب یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند دیتاها به اندازه در مورد میزان مرغوب بودن همین تالار داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید اساسی ارسال حیث برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقاء دهید. وب سایت خود را مهم اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خویش به رخ شخصی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر برای وبسایت شما این می باشد که قبل از طراحی وب سایت خود، وب تارنما رقبای خود را بررسی کنید، به تیتر مثال چنانچه به ساخت و فروش پوشاک درگیر هستید، بایستی بهترین حریف خویش را در زمینه کاری خویش و سایت او پیدا کنید. همچنین باز‌نگری نمایید و دلایل برد او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در سایت خویش به کارگیری کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی وقت ها یک یا این که دو جمله می تواند دوچندان حاذق باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و فعالیت خود، کلیدی تصویب دیتاها حساس در سایت خود، در عمل خود توانمند و کار کشته باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در تارنما مطمئناً یک عدد از مهمترین امور است، به این ترتیب می بایست کاغذ مخصوص به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه اساسی آن شرکت چه میزان مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک ورقه داده ها تماس در تارنما خویش قرار بدهید و کل دیتاها نظیر آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند کانال های اجتماعی را به جهت کسب و کار خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری ارتباط دارای تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب تارنما به دست آوردن و کار ارتقا جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس نشانی اینترنتی و نتورک های اجتماعی خویش را در تارنما قرار دهید، آن را به صورت عکس در تارنما قرار ندهید، آنان می بایست بتوانند روی آنها کلیک کنند، بنابراین حساس کلیک بر روی آیکون های نتورک های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ گردید مرتبط باشید و کارهایی را که باید انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی گوشی های هوشمند همین قابلیت را دارند که بر روی لینک های تماس کلیک کرده و کلیدی کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه سوای لغات اختصاری بی فایده می باشد و وب سایت فارغ از راهکار مشخص بی مضمون‌ و بی فایده است.
مطمئن شوید که از نام های درست و منطقی به جهت صفحات متفاوت وب سایت خود استفاده می کنید. به عنوان مثال: با ما تماس بگیرید یا این که با ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه یک راهکار استراتژیک به جهت سایت خود، بایستی راهی برای ساخت یک فراخوان برای اقدام در نظر بگیرید. این بدان معنا است که آنچه مردمان دوست دارا هستند در تارنما شما ببینند همین میباشد که می توانند به راحتی به کاغذ آیتم علاقه خویش در هر ورقه از وبسایت بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به سایت خویش بپیوندید، به ایمیل خود دسترسی داشته باشید، خدمات خود را تماشا کنید، محصولات خود را بازدید نمایید و …
شما می بایست هدف ها خود را در تارنما خود پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از تارنما شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آنان چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین داراست باید به طور کامل امکانات و اطلاعات لازم را به رخ آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند شبکه های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی میباشند که امروزه آیتم استقبال عمده مردمان قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارااست که شما می بایست در آن ها عضو شوید و به دست آوردن و کار خود را در سایت خویش گسترش دهید تا به دست آوردن و عمل خود را توسعه دهید. این هم در سئوی شما مضاعف موثر است. کار در کانال های اجتماعی و سناریو لینک های آن ها در وب سایت باعث تبلیغ مارک شما می شود.