هنگامی که جنیفر راس، یکی از بنیانگذاران شرکت نوشیدنی Swoon، برای اولین بار با Mattel تماس گرفت، دو هدف داشت: برجسته شدن در میان برندهای دیجیتالی بومی که برای فضای قفسههای بزرگ با هم رقابت میکنند، و همسو شدن با برندی که به نوستالژی مصرفکننده احترام میگذارد. یک محصول قدیمی بازسازی شده او مصمم بود تا به یک مشارکت کوتاه مدت دست یابد که برند را برای رشد بلندمدت قرار دهد.
راس در کنار هم بنیانگذارش کریستینا راس بلنکفین، خطی از نوشیدنیهای بدون قند را معرفی کرد که آرزو میکرد در کودکی با دیابت نوع 1 به او پیشنهاد میشد. از آنجایی که او همیشه میخواست از نوشیدنیهایی که دوستانش مینوشیدند لذت ببرد، راس تصمیم گرفت محصولی بسازد که برای نگرانیهای سلامتی و در عین حال جذابیت جهانی را حفظ کند.